8 677 587 33

Nespręskite už klientus. Juos tai erzina

Daugybėje interneto anketų ir susisiekimo formų yra punktas, panašus į:

 Gauti pranešimus apie nuolaidas
 Prenumeruoti mūsų naujienlaiškį

Pati galimybė gauti naujienlaiškį yra vertinga: beveik kiekvienas mėgsta nuolaidas, o lojalūs klientai ne prieš paskaityti ir įmonės naujienas. Tačiau mažai kam patinka, kai sprendimas daromas už jį. Didžiausio nemandagumo pavyzdys -- rašyti lankytojo vardu:

 Noriu gauti naujienlaiškį

Blogai ne tik tai, kad sprendimas daromas nepaklausius žmogaus, bet ir tai, kad dažnas lankytojas nepastebės šio punkto, ir vėliau nesupras, kodėl ir iš kur ateina naujienlaiškiai. Rezultatas -- žmogus susierzinęs ir nusiteikęs prieš laiškų siuntėją.

Teisingas pasiūlymas turi atrodyti taip:

 Gauti pranešimus apie nuolaidas

Arba galite užsisakyti nemokamą konsultaciją

 

Klientų rekomendacijos

Mūsų klientai — tai mūsų partneriai. Mes rūpinamės jų veiklos sėkme ir tikimės to paties iš jų.