8 677 587 33

Kai pardavėjas pats ateina pas pirkėją

Aš mėgstu reklamą ir spaudžiu ant kiekvieno banerio ir ant kiekvienos reklaminės nuorodos. Taip pat nematau nieko blogo, kai kažkas atsiunčia tikrai naudingą ir skirtą man reklamą elektroniniu ar tradiciniu paštu. Neseniai šis įprotis padėjo sutaupyti.

Prieš kelias dienas pasibaigė įmonės automobilio draudimas. Turėjau arba likti pas Ergo arba susirasti pigesnį draudėją. Ergo jau spėjo atsiųsti priminimo laišką, taip pat paskambino vadybininkė, kurią kažkas išmokė naudoti spaudimo techniką.

Tingėjau eiti ar skambinti kiekvienam draudėjui dėl kainos. Tuo metu netyčia pamačiau reklamą, kuri siūlė draudimą palankiausiomis sąlygomis. Užpildžiau anketą, ir po 5 minučių (kaip ir žadama), paskambino vadybininkė, patikslino duomenis ir pasakė kainą. Po kelių dienų atsiėmiau draudimą (galima gauti ir paštu). Dabar mūsų draudėjas yra Reso Europa. Draudimas kainavo 101 lt pigiau, negu siūlė Ergo.

Vienintelis trūkumas: vadybininkė 2 kartus nepaskambino sutartu laiku. Bet tai galėjo būti dėl didelio užimtumo.

Daugybė paslaugų turėtų veikti būtent taip: klientas pasakoja apie savo problemas ir norus (užpildo anketą, atsako į klausimus) ir gauna optimalius pasiūlymus. 

UAB "Inovaciniai sprendimai" (manodraudimas.lt) -- šaunuoliai.

Arba galite užsisakyti nemokamą konsultaciją

 

Klientų rekomendacijos

Mūsų klientai — tai mūsų partneriai. Mes rūpinamės jų veiklos sėkme ir tikimės to paties iš jų.